Jalan-bergerak

gravatar

Tontoni Cerita Kartun Versi Melayu

Hai, tajuk posting kali ini mungkin lain sikit. Tapi tidak mengapalah. Kepada sesiapa yang berminat dengan movie kartun Jepun versi Melayu yang agak popular ini seperti Shin Chan, Doraemon atupun Detective Conan, anda kini boleh menontonnya DI SINI .

Baru² ini saya teringin menonton cerita Detective Conan iaitu cerita kegemaran saya (besar² pun tengok cartoon lagi ke?), sedang saya surf di internet, saya terlihat website yang mengandungi banyak movie anime Jepun yang versi Melayu punya. So, apa tunggu lagi, saya pun terus masuk and tengok lar. Layan je.

Bagi yang tak berminat tu maaflah, mungkin anda boleh lihat artikel saya yang lain. Maklumlah, website saya ini bukan sahaja dilawati oleh orang dewasa malah kanak² mahupun remaja juga turut melawati website saya ini.

Hmm baguslar...
boleh aq tonton slalu klu miss kt tv pun hehe..

mmg pown.. bleh tgk kt cni

Web tu dah kena block.. tak dapatlah tengok doraemon

yer la.. sry la bro..
aku pun dah lama tak update...
aku rasa ada la website dia.. nanti ada aku gtau kau yer?? :)