Jalan-bergerak

gravatar

Games Need For Speed Dalam Handphone?

Hai semua, bertemu kita kembali selepas beberapa hari...erk! minggu saya tidak meng"posting"kan apa² artikel kepada anda. Harap di maafkan la yer kerana saya terlalu sibuk hinggakan tidak sempat melihat PC saya. Artikel yang akan saya berikan ini agak sesuai di baca oleh para remaja yang berminat dengan game. Tapi veteran pun, kalau nak baca juga tak pe. Anda tahu games yang terkenal hingga ke hari ini iaitu Need For Speed Pro Street? Rasanya anda dah jemu bermain dengan games ini. Di kedai² cyber cafe pun masih lagi menyajikan games ini. Tanpa membuang masa, saya meneruskan cerita saya hari ini ialah games ini bukan sahaja boleh bermain di computer malah di handphone pun boleh bermain. Jika anda tidak percaya, lihat video di bawah ini.



Antara model² handphone yang boleh download games ini ialah:
Nokia - 5300, 5310 XpressMusic 6120c, 6131, 6280,  6300, N73, N81, N95
Sonny Ericsson - K660i, K770, K800i, K810i, K850i, P990i, W580i, W830i, W850i
LG - KE970
Oleh itu, jika anda berminat untuk bermain game ini, hanya gerakkan "mouse" anda ke untuk klik sini sahaja untuk meng"download"kannya. Dan baca arahan selanjutnya di dalam file itu. I'Allah kita bertemu lagi di lain episode untuk artikel yang lebih menarik. Selamat Berjaya!