Jalan-bergerak

gravatar

3D Desktop : Antara Yang Terpilih?


Klik pada video jika mahu paparan yang lebih besar dan jelas

Baru² ini saya telah mengpost entri berkenaan 3D for desktop iaitu Yodm3D: 3D Untuk Windows Xp Dan Vista. Baru tadi, dalam saya melayari internet saya terjumpa beberapa 3D desktop yang menarik untuk anda. So, di sini saya ingin menyenarai beberapa aplikasi 3D yang bagus untuk 3D desktop.

Jika anda mahu aplikasi ini dibawa ke mana², saya syorkan anda menggunakan:

a) Yodm3D - Terdapat dalam 3D Cube Desktop sahaja. Kelebihannya, boleh mengheret windows yang di buka ke desktop lain. Download Yodm3D
b) Shock4Way3D - Ada beberapa jenis 3D yang menarik seperti 3D Cube Desktop, 3D Flip, 3D Inside, 3D Wave Cube, 3d Grid. Download Shock4Way3D

Aplikasi ini pula lebih bagus dari dua yang atas, tapi kena install dahulu. Sesuai untuk pengguna yang tidak berkongsi computer ataupun laptop:

a) CubeDesktop - Cube 3D boleh bergerak hingga 360°. Terdapat banyak bentuk 3D. Performance lebih bagus * Saya sekarang guna yang ini :) * Download CubeDesktop For Free